about
 
دربارۀ سایت:
 
من در سایت کمیکفا از 15 تیر 1392 شروع به ترجمه کمیک استریپ کردم. اوایل وبلاگ داخل سرورهای رزبلاگ بود ولی به دلایلی به بلاگ بیان مهاجرت کردم و وافعا راضیم. اولین کمیک استریپ هایی که ترجمه کردم گارفیلد بود و بعد کمیک های دیگه هم به سایت اضافه کردم. تقریبا یه سال به طور پیوسته سایتی که تو رزبلاگ بود رو آپدیت می کردم تا این که به دلیل بعضی مشکلات دیگه وقت نکردم مطلب بزارم. حالا از 9 تیر 1397 سایت دوباره آغاز به کار میکنه. هدف اول من از ترجمه کمیک ها و ایجاد سایت، سرگرم کردن شما و هدف بعدی من ارائه نکات گرامری و لغوی زبان انگلیسی برای علاقه مندان هستش.
اینم بگم که خیلی از ایده هایی که در سایت به کار رفته (و حتی همین متن پیش روتون!) الهام گرفته شده از سایت کمیک های گارفیلده که واقعا سایت منحصر به فردی بود حیف که الان دیگه در دسترس نیست.
 
کمیک ها:
 
کمیک هایی که در سایت قرار میگیرن از اولین شماره شروع شده و بعضی قسمت های کمیک ها که مورددار یا نامفهوم هست در سایت قرار نمی گیره. کمیک ها بر اساس موضوع برچسب دارن تا دسترسی به موضوعات خاص راحت تر باشه.
در ادامه مطلب کمیک ها به زبان انگلیسی آورده شده و سعی کردم اگه نکته یا لغت خاصی بود اونجا آورده بشه.
 
تبادل لینک:
 
من فقط با سایت هایی که موضوع مرتبط با کمیک دارن تبادل لینک انجام میدم. هر چند کسانی که نظر میزارن لینکشون به مدت 30 روز توی سایت ثبت میشه پس حتما موقع نظر دادن لینک سایتتون رو هم قرار بدید. هر سی روز لینک های بخش دوستان ما پاک میشه تا لیست خالی بشه.
 
 
کپی کردن مطالب:
 
من با برداشتن مطالب سایت و قرار دادن اون ها در سایت های دیگه مشکلی ندارم مشروط بر این که شرایط زیر رعایت بشه:
 
1. حتما حتما اسم سایت به همراه لینک در مطلب درج بشه.
2. متن ترجمه کمیک ها ویرایش نشن.
3. واترمارک کمیک ها حذف نشه.